mandag den 10. december 2012

December

Så har det allerede været december i et stykke tid og på et tidspunkt skal jeg nok lave et indlæg om juleting herovre i staterne, men dette indlæg er bare lige et kort indlæg om vejret her i december.

Vi har jo haft sne siden en gang midt i oktober, men der har heller ikke rigtig kommet mere sne siden den gang, det har bare været super koldt så sneen ikke har kunne smelte.

Sidste uge var vi nede omkring de -30 grader om natten og -20 grader om dagen, så det var rimelig koldt. I denne weekend begyndte det så at sne og det sner stadig, det har så også betydet at temperaturen er steget betydeligt så vi nu har omkring -4 grader.

Det er super mærkeligt at gå udenfor og tænke at det er varmt når det er -4 grader, men vinterstøvle og vinterjakke er midlertidigt pakket væk igen, for det er altså for varmt til at have sådan noget på.

Desuden kan jeg fortælle til dem der har fulgt med i hvor koldt vi har haft det indenførs, at jeg nu har fået et varmeapparat på mit værelse og det virker super godt, jeg har det næsten for varmt, så behøver i ikke bekymre jer mere over det (i tilfælde af der da var nogen der gjorde det :P)

Håber i har det godt hjemme i Danmark og hygger jer her i december og så må i allesammen lige spise æbleskiver og julekål og hvad der ellers hører sig til for mig også :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar