torsdag den 16. august 2012

1 måned i USA

Idag er det en måned siden at jeg sagde farvel til Danmark og landede i USA.

Sidste weekend var jeg alene hjemme, og det blev derfor en ret afslappet weekend, hvor jeg kunne ligge ude i solen og læse i en bog.

Lørdag var jeg ude at handle ind alene, inden jeg lagde mig i solen og så skete der ikke mere den dag.

Søndag ringede min community counsolor, hun havd hørt jeg var alene hjemme og så syntes hun bestemt vi skulle lave et eller andet, og jeg tænkte at det lød som en god ide.

Så jeg endte med at være på en gåtur i en form for nationalpark de har lige i nærheden, spise en is og sejle i kano, så det var rigtig dejligt at der skete en masse.

Da vi var ude at sejle i kano var vi lige ved at sejle en lommer ned, den var rigtig flot og havde jeg haft en kamera i hånden, havde jeg selvfølgelig lagt et billede ind ;)

Ellers nød jeg lige at have et par fridage inden pigerne kom hjem igen, men det er nu også rart at der er lidt liv i huset.

Der var nogle virkelig mærkelige træer i det område vi gik i.

Et billede af mig, som ønsket :P

Jeg forsøgte uden held at lave et lånerkort til biblioteket, det fortalte jeg så og blev stukket denne stak i hånden, så nu har jeg lidt at læse i de næste par dage :)

Mandag gik jeg en tur langs stranden sammen med hunden, det var dejligt.

Herovre er alting bare meget større, og den anden dag var der nogen der havde kørt et pindsvin over lige uden for vores indkørsel, det her pindsvin var så bare et træpindsvin (så vidt jeg kan oversætte) og altså nærmest på størrelse med en grævling, godt det ikke var mig der ramte ind i den.

Jeg håber i allesammen har det godt derhjemme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar