torsdag den 23. august 2012

Camping


Jeg var på den lokale legeplads med pigerne den anden dag, og hele vejen rundt på hegnet der er omkring legepladsen hænger der fisk, som alle mulige forskellige mennesker har malet, det er meget sjovt fundet på :)
Den her fisk, kan da kun få en i godt humør :)

Sådan kan de altså også se ud.

Sidste weekend skulle vi have været ude at sejle, sammen med nogen af familiens venner, men den bil der kan trække båden gik i stykker og derfor blev det camping i skoven istedet. 

Det var nu også super hyggeligt, så der er ingen klager fra min side ;)


Vi havde et telt med og så slog vi det op på en campingplads, alle pladser var dog et stykke fra hinanden, så det føltes næsten som om at man var rigtig i skoven.

Teltpladsen
Pladsen lå ikke så langt væk fra en "hidden lake" der var knapt så skjult som navnet ellers antyder, så den var vi lige nede og tjekke ud. Søen var utrolig klar og der var en masse fisk der sprang op af vandet hele tiden. Da vi kom rigtig tæt på søen kunne man se alle fiskene nede i vandet svømme rundt. Det var en masse laks, enkelte var røde men langt de fleste var plettede. Jeg fik så forklaret at de røde er dem der har været oppe at lægge æg, og de bliver så plettede efter de har været røde og pletterne er fordi de rådner op og dør, ret trist for dem. 

Her kan man se fiskene i vandet, alle de små striber er altså fisk :)

Senere på aftenen var vi til en bjørneinformationstime hvor man blev oplyst om hvordan man skal færdes på en campingplads hvor der er bjørne, for der var bjørne i den skov vi var i, vi så dog ingen. Det meste der blev fortalt var ren fornuft, ikke efterlade mad og lav støj når du bevæger dig i skoven, men det var nu meget hyggeligt alligevel. 

Der var også et lille egern i denne skov, så jeg klatrede på klipper for at få et billede :)
Nu er pigerne begyndt i deres skole, hvilket vil sige at min arbejdsdag er blevet noget anderledes, med en del mere tid til mig selv :) Meget af den tid er indtil videre gået med at komme ind i en klasse på det lokale college og jeg starter på mandag, så vil to dage af min uge gå med et par timer i kommunikation. 

Nu vil jeg slutte dette indlæg af med et billede af både mig og pigerne, så i kan se jeg rent faktisk er det samme sted som dem ;)

Og så håber jeg at i har det rigtig godt derhjemme alle sammen :)




1 kommentar:

  1. Hvor er det fedt at se et billede af jer 3 sammen, det ser super hyggeligt ud ;D
    Det ser også smukt ud der hvor i var på camping. Jeg kan fornemme der er rigtig flot i Alaska(: Vildt at man bare kan overnatte i skoven / campingpladsen, når der er risiko for at der kommer bjørne. Men godt med et "brugbart" informationsmøde;b
    Spændende at du starter på college, det glæder jeg mig til at høre mere om(:
    Ha' det super godt (:

    SvarSlet