søndag den 18. november 2012

Min weekend

Der skete lidt forskelligt i denne weekend, så nu hvor jeg har lidt at fortælle om må jeg hellere skynde mig at gøre det inden jeg glemmer det ;)

Lørdag aften var jeg til folke/kontradans på en skole ikke så langt væk (omkring et kvarter :)). Det var super hyggeligt, der var en masse rare mennesker og det var næsten de samme danse som vi danser i Danmark så det var ret nemt at følge med, så det var sjovt at prøve det.

Søndag var jeg ude at kælke med en af pigerne, de har en lille bakke i deres have så den kælkede vi på, de har nogle virkelig sjove kælke, der er helt runde lidt som store baderinge og så er de super gode til at glide og idet de er runde kan de skifte retning hele tiden så det var virkelig sjovt.
pt. har vi omkring 10 cm sne så det var okay godt at kælke i, men ikke sne til at lave snemænd i.
Søndag aften var jeg i biografen og se twilight sammen med den anden au pair og en udvekslingsstudent, så nu har jeg også prøvet at være i en amerikansk biograf, hvilket var ret så meget den samme oplevelse som at være i en dansk biograf ;)

Det var så det der skete i min weekend, og så ser jeg frem til torsdag hvor det er thanksgiving :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar