tirsdag den 6. november 2012

Valg

Som man nok har opdaget uden at man nødvendigvis behøvede at leve herovre i staterne, så har der igen været valg, det sker jo hvert fjerde år, så det kom jo ikke ligefrem som en overraskelse ;)

Men i hvert fald kan jeg fortælle at lige for mig har det ikke haft den vilde indflydelse, nu bor jeg jo tilfældigvis hos en familie der ikke ar fjernsyn og derfor har det ikke eksisterende fjernsyn ikke stået tændt på en kanal med live streaming af valget hele tiden.
Jeg ledte diverse radiokanaler igennem, for tænkte da at det var ret spændende at følge med i når man nu er her, men heller ikke radioen kunne hjælpe mig med at fortælle hvordan det gik.
Så tændte jeg min computer og ledte nettet igennem for amerikanske hjemmesider og endte til sidst på DR som var den største hjælp, hmm jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke om det?

Dog er der også folk herovre der går op i det i større grad, igen i morges var der mennesker ude på gaderne og vinke med skilte for at fortælle at man skulle stemme (og det tiltrods for at det igen har sneet, så vi nu har et pænt lag sne over alt), når man har stemt for man et lille klistermærke, hvorpå der står jeg har stemt i dag så dem var der en masse mennesker, der rendte rundt med, og jeg havde i dag et gruppemøde på college og en af dem der var i min gruppe havde været oppe siden klokken 2 om natten for at følge med i valg situationen, hun er i den grad interesseret.

Men nu er det hele jo slut og det ser ud til 4 år mere med Obama, nu er det jo begrænset hvor meget jeg har sat mig ind i det, men ved da at Alaska som helhed var mere for Romney, så det kan være det bliver en sjov dag imorgen :D

Håber i har det godt derhjemme, og kan til de folk, der med glæde læser alle mine mystiske indlæg (hvis disse findes) komme med løfter om endnu et indlæg snart, da jeg allerede har skrevet om Halloween, men lige venter med at lægge det på nettet til jeg har fået billeder lagt op :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar