mandag den 10. september 2012

Det er koldt i Alaska

Ja, jeg blev jo spurgt mange gange inden jeg tog afsted om det ikke var koldt i Alaska, og jeg svarede at det var det samme som Danmark, måske en smule koldere, men ikke meget.

Jeg har måtte bide disse ord i mig, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor varmt det er i Danmark lige nu, men så vidt jeg har hørt er det stadig rimelig sommerligt :)

Jeg kan så fortælle at da jeg skulle køre pigerne til skole i morgen klokken 8:30, der var der 34 grader fahrenheit, hvilket ca. svarer til 1 grad celcius udenfor. Desuden er jorden helt hvid af frost.

Det var bare lige det jeg ville fortælle, så jeg må give folk ret, det er koldt i Alaska :)

(Dog skal det nævnes at jeg brugte dagen igår på en gåtur langs vandet og at jeg soppede, så det bliver en smule varmere i løbet af dagen :) )

Håber alt står godt ved i DK og at i stadig har en smule varme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar