mandag den 17. september 2012

en gåtur

Det er ved at være et stykke tid siden, men der var en dag jeg gik en lang tur langs vejen (2 timer) og tog nogle billeder af forskellige vejnavne.

Vejene herovre har virkelig nogle sjove navne, og nu tænkte jeg at jeg lige ville vise nogen af billederne :)


Der er flere vejnavne, der rent faktisk er navne som her Jacobs avenue og så ved jeg helt sikkert at der er en Kristinas et eller andet, da jeg kører forbi den jævnligt, men den har jeg så ikke lige et billede af ;)


Så er der selvfølgelig Kalifornsky Beach Road som jeg bor på, det synes jeg virkelig er et specielt navn til en vej. Derudover er der en vej, der hedder Pirate, en hel masse veje der hedder Fireweed og main street.

Den vej som vores postkasse er på, hedder fish dog og sådan kunne jeg fortsætte i evigheder. Måske de danske vejnavne også er specielle men dem har vi selvfølgelig vænnet os til ;)


At på hos McDonalds
Til trods for at jeg bor hos McDonalds har jeg endnu ikke spist på McDonalds, jeg har dog været inde og købe en smoothie og en oatmeal cookie, cookien var klart bedre end starbucks af samme slags, men jeg kan ikke helt bestemme mig for hvilken smoothie jeg bedst kan lide så jeg bliver nok nødt til at smage igen :P

Et "dansk" vejskilt foran gletsher og bjerge
Sidst men ikke mindst blev jeg nødt til at få Marsha til at stoppe bilen da vi kom forbi dette vejskilt, det var jeg da godt nok nødt til at have et billede af. På dette billede er det ikke helt let at se, men jeg kan fortælle at der i baggrunden er den fineste blå gletscher oppe i bjergene :)

Vejret er ikke så meget til gåture for tiden, det regner og blæser og er i det hele taget ret så efterårsagtigt, hvilket vel også er helt i orden, dagens dato taget i betragtning. Hvilket minder mig om at jeg nu har været afsted i mere end 2 måneder, der er godt nok sket meget i løbet af den tid. Nu er hverdagen dog ved rigtig at komme igang, hvilket er meget fint, jeg tror ikke jeg ville kunne holde til nye indtryk i den fart som de kom i starten i længden ;)

Jeg håber i allesammen har det godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar