søndag den 23. september 2012

weekend

Så er endnu en weekend gået.

Jeg har været hjemme hele weekenden, men lørdag aften var jeg i kirke sammen med udvekslingsstudenterne og den anden au pair.

Det var den ene af udvekslingsstudenterne, der er blevet knyttet til kirken gennem hendes værtsfamilie og der var en hyggeaften for alle unge mellem 18 og 30, så jeg tænkte at det lød super hyggeligt og tog med :)

Det var en meget anderledes kirke end dem jeg er vandt til hjemme fra DK, det rum vi var inde i var en gymnastiksal, hvor man kunne spille basketball og der var et køkken og toiletter og sikkert mange andre ting jeg ikke så.

De mennesker der var der var super hyggelige og det var rart at snakke med udvekslingsstudenterne i en ikke skole situation. Jeg havde den ene af udvekslingsstudenterne oppe at køre og vi kom 10 minutter før det begyndte. Der var ingen andre og vi troede virkelig at vi var kørt forkert, men det viste sig at man ikke kommer for tidligt til sådan nogen ting og folk begyndte at dukke op efter 10 minutter :)

Vi farvede så t-shirts, der gik lang tid med at finde på hvordan de skulle dekoreres og så sagde en at man kunne skrive Alaska på sin t-shirt, det syntes jeg lød som en god ide, og så fik jeg den kinesiske udvekslingsstudent til at skrive Alaska på kinesisk og den sydkoreanske udvekslingsstudent til at skrive Alaska på koreansk og jeg synes selv at resultatet blev okay godt :)

farverne er super dårlige, men man får da en fornemmelse af hvordan den ser ud :)

Kan fortælle at det øverst er dansk, engelsk, tysk eller hvad man nu vil, så står der Alaska på kinesisk og til sidst på koreansk :)

Ellers sker der ikke så meget, der kom ikke sne og temperaturen er steget igen, så det kommer nok heller ikke lige nu og her. Tilgengæld har det regnet en del og den vej jeg bor på er spærret fordi den er regnet væk, heldigvis er det ikke i den retning jeg kører, så det har ikke den store betydning for mig :)

Jeg håber i alle sammen har det godt derhjemme. Tak for brevet Farmor, det var dejligt at høre at I har det godt i Rask Mølle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar