mandag den 1. oktober 2012

En dejlig morgen

Idag stod jeg op til totalt mørke og totalt stilhed, jeg er den første der står op i huset, hvilket vil sige at jeg kan sidde og hygge mig med min varme havregrød, mens jeg sidder og læser, ser venner eller hvad jeg nu lige finder på og det er super dejligt :)

Så står solen op og der er de smukkeste lyserøde skyer og lyserøde bjertoppe lige uden for vinduet. 

Derefter skal pigerne køres i skole, alt imens man kan nyde den skønne natur, der er altså ikke noget som sådan en frostklar morgen :)

Da jeg kom hjem efter at have afleveret pigerne i skole, løb jeg mig en tur. Temperaturen var lige under frysepunktet, og luften var dejlig frisk. Jeg havde besluttet ikke at løbe den sædvanlige vej, da der stod tre elge og i stedet løb jeg ned på stranden. Der kunne jeg så løbe i vandkanten, nyde den friske luft og bjergene ude i horisonten og da der så fløj en ørn lige over hovedet på mig, så følte jeg mig godt nok heldig for at være landet hvor jeg er :)

Der var lige hvad der er sket indtil videre i dag, hvor vi har startet oktober med minusgrader helt op til klokken 9 :)

I weekenden er der ikke sket vildt meget, faren i familien kom hjem efter en 2 uger lang jagttur og med sig hjem havde han en halv elg og en halv bæver ;) Der har altså været en masse pakken kød i løbet af lørdagen hvor jeg valgte at være den observerende person ;) 

Nu er moren i familien så taget på konference i en uge, så det er ikke meget tid hele familien er samlet. I løbet af ugen regner jeg med at kaste mig ud i at bage rugbrød og kanelkage, nu må vi se om ingredienserne til de forskellige ting er til at støve op i amerikanske butikker :)

Jeg håber i allesammen har det godt derhjemme, jeg vil se om jeg snart kan få delt nogle billeder med jer igen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar