tirsdag den 16. oktober 2012

Tre måneder i staterne

Som overskriften så fint siger det, er det nu tre måneder siden jeg stod i lufthavnen i Billund.

Jeg valgte at jeg ville "fejre" dagen med at tage nogle billeder et sted jeg længe gerne har villet tage billeder, og drømte om mine flotte billeder med den skønne natur og en flot blå himmel...

hmm, drømmen brast i morges så der bliver ingen billeder med en flot blå himmel, det må vente til en anden dag, så i må nøjes med et billede af udsigten fra stuen/køkkenet :)


Og ja det er sne og ikke fordi jeg har overbelyst billedet på en eller anden mystisk måde ;) Det sner nemlig herovre igen, den anden dag var det en kort fornøjelse og sneen forsvandt igen i løbet af natten, men idag har det sneet hele dagen, temperaturen er lige under frysepunktet, så nu er det spændende om det bliver liggende til marts, eller om det smelter igen :P

Sne på grantræ :)
Da jeg kørte pigerne i skole i morges, så vi en masse blinklys lidt længere fremme, det er glat og åbenbart er det ikke alle, der er lige gode til at køre på glatte veje, der var i hvert fald en bil, der vendte på hovedet ude i grøften. Senere på dagen så jeg endnu en bil i grøften, men jeg skal nok køre stille og roligt :)

Søndag lavede vi græskar hoveder, eller jeg var mest den der kiggede på og hjalp til når pigerne ikke lige kunne skrabe det sidste ud af græskarene. Derudover hjalp jeg Audrey igang hver gang hun startede et nyt sted. De havde de vildeste redskaber til at lave græskar med, ikke helt som sidste år hvor jeg forsøgte mig med en ske og en køkken kniv :)

De to fine græskar hoveder :)

Og så tænkte jeg at jeg lige ville dele et billede af udsigten fra køkken/stue når altså der ikke er sne og overskyet, for så er udsigten faktisk ganske god :)

Den fine udsigt :)

Her kan man se bjergene i baggrunden en smule tydligere :)

Ja bjergene ser altså noget større ud i virkeligheden end på billedet, så derfor er udsigten selvfølgelig meget bedre i virkeligheden end på billederne, men i må nøjes, så nyder jeg den sande udsigt herovre :P

Håber i har det godt :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar