lørdag den 13. oktober 2012

Den første sne

I dag var så dagen med den første sne jeg så. Det har sneet en smule inde i byen for et par uger siden, men det så jeg ikke så det tæller ikke :P

I dag lørdag d. 13. oktober klokken ca. halv 7 startede det med at sne hjemme hos os, og nu er alt dækket af et fint lille lag hvidt sne :D Jeg kiggede lige ud af vinduet for at se om det var skyfrit, så jeg kunne forvente nordlys igen, men jeg kunne kun se hvidt og ingen bjerge, og så kiggede jeg igen og opdagede at det ikke kun var himlen der var hvid, det var lidt sjovt, først var det bare bitte små snefnug, men det endte med at være ret store snefnug inden det stoppede med at sne igen.

Jeg tvivler på det bliver liggende super længe, men det ser nu ganske fint ud så længe det gør.

Håber i hygger jer i regnen, så vil jeg nyde sneen herovre :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar